Monitoring konkurencji

MONITORING MARKI

Chciałbyś wiedzieć kto, gdzie i jak mówi o Twojej marce?  Monitoring mediów, zwłaszcza internetu i social media pozwala ustalić, co konsument sądzi o danym brandzie w osobistych relacjach z innymi użytkownikami. Tego typu wypowiedzi są najbardziej wiarygodnymi komunikatami. 
Obecnie większość decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o opinie innych osób.  
Właściwa informacja to podstawa budowania i kontroli wizerunku, relacji z klientami oraz sprzedaży.  
Dobrze trafiłeś. Zdajemy sobie sprawę, że szybki dostęp do informacji jest bezcenny, dlatego szczególną uwagę zwracamy na czas jej dostarczenia. 

OBSERWACJA KONKURENCJI

Chcesz jako pierwszy wiedzieć o działaniach rynkowych? Zleć monitoring mediów na nazwy swoich rynkowych rywali, a nic nie umknie Twojej uwadze. Dzięki przeglądom mediów otrzymasz bieżący obraz obecności konkurencji w przestrzeni publicznej.

 

Konkurencja wprowadziła świetny produkt? 
Pojawiła się nowa grupa docelowa? 
Internet zalewa viral, mający związek z Twoją działalnością? 
Możesz natychmiast zareagować. 
 
Monitoring konkurencji dostarczy kluczowych informacji na temat branży i działań interesujących Cię podmiotów. Cennym wsparciem w tym zakresie są także raporty medialne, wykorzystujące metody analizy porównawczej usług, produktów, firm lub procesów z konkurencją i liderami na rynku. 

 

Zleć monitoring mediów przyglądający się Twoim rynkowy  rywali, a nic nie umknie Twojej uwadze. Dzięki przeglądom mediów otrzymasz bieżący obraz obecności konkurencji w przestrzeni publicznej. Informacje, jakie zgromadzimy  dadzą Ci wiedzę o wydarzeniach rynkowych  i możliwość szybkiego działania.