Otwarcia sklepów i galerii

Otwarcia i urodziny centrów handlowych bądź sklepów, akcje promocyjne nowych produktów, eventy okolicznościowe – motywów organizacji eventów w galeriach handlowych jest naprawdę wiele. Najważniejsze to pamiętać, że im bardziej przyciągające uwagę wydarzenie, tym większa szansa na to, że znajdą się osoby zainteresowane wzięciem w nim udziału, a to oczywiście oznacza większe korzyści dla galerii handlowych – zarówno wizerunkowe, jak i finansowe.

Skuteczny event w galerii handlowej to także właściwa jego promocja, profesjonalna obsługa techniczna, dobranie odpowiednich narzędzi marketingowych do komunikacji, jak również przygotowanie atrakcyjnych materiałów informacyjnych. Na rezultaty takiej akcji nierzadko ma wpływ również pogoda – im gorsza, tym większe prawdopodobieństwo, że do galerii zawita więcej osób. W związku z tym warto organizować eventy w szczególności podczas zimnych pór roku, kiedy to sposoby spędzania wolnego czasu są znacznie ograniczone, a znużeni codziennością konsumenci szukają odskoczni od rutyny. Podobnie bywa w przypadku okolicznych świąt, takich jak Dzień Dziecka, Święta Bożego Narodzenia, Mikołajki czy po prostu weekendy – wówczas z pewnością możemy liczyć na większe natężenie klientów.