eventy handlowe

Eventy w galeriach handlowych są niezwykle atrakcyjną, skuteczną formą   pozyskiwania klientów i oddziaływania na nich. Pozwalają na przedstawienie im bogatej  oferty zaspokajającej różnorodne potrzeby i oczekiwania.
 
Organizacja eventu w galerii handlowej wymaga znajomości jej strategii   marketingowej, specyfiki rynku lokalnego oraz działań konkurencji Klienta.
Wiedza ta potrzebna jest do właściwego doboru poszczególnych narzędzi marketingowych, co   pozwala na przygotowanie dopasowanej, kompletnej oferty i profesjonalną   organizację   zaakceptowanego eventu.

 

Rodzinne odwiedziny w centrum handlowym to nie tylko możliwość dokonania zakupów i spożycia posiłku. To również (a coraz częściej – przede wszystkim) rozrywka, zabawa, nauka i przygoda! Odpowiednio dobrany i wypromowany event jest magnesem dla rzeszy nowych klientów, którzy dokonają zakupów. Odpowiednio zorganizowany event – dodatkowo przyczynia się do osiągnięcia przez nich wysokiego poziomu satysfakcji i przyszłej lojalności.

 

W zakresie eventów w galeriach handlowych oferujemy kompleksową organizację:

  • Imprez okolicznościowych z udziałem publiczności – z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, Walentynek, Dnia Dziecka, Urodzin Centrum Handlowego itp.

  • Eventów z udziałem Gwiazd

  • Wydarzeń tematycznych na scenie, np. Festiwal Tańca, Wielkie Gotowanie

  • Wystaw tematycznych z różnorodnych dziedzin (wiedza i nauka, przyroda, fotografia, sztuka, kolekcjonerstwo, motoryzacja)

  • Akcji społecznych (na rzecz dzieci, zwierząt)

  • Pokazów mody: kolekcje wiosna/lato, jesień/zima

  • Targów różnych branż

  • Loterii promocyjnych z losowaniem nagród oraz konkursów promocyjnych (fotograficzne, taneczne, wiedzowe)

  •