Zarządzanie przestrzenią sklepową

Merchandising przestrzeni handlowej to zjawisko, które zaistniało na szerszą skalę w polskiej rzeczywistości handlowej za sprawą zagranicznych sieci. One jako pierwsze wdrożyły sprawdzone pomysły, tworząc kolejne placówki o jednakowych wysokich standardach visual merchandisingowych.

Małym sklepom tradycyjnym brakuje nowoczesnego merchandisingu detalicznego. Najzęściej stają się ofiarą merchandisingu producenckiego. Przedstawiciele handlowi, działając za zgodą właściciela lub osoby zarządzającej sklepem, realizują własne plany sprzedażowe, dbając o najlepsze wyeksponowanie i rotację własnych produktów. Wprowadza to chaos i nie trafia właściwie do konsumenta, zazwyczaj go zniechęcając.

Świadomość, odpowiednie podejście i wiedza detalisty mogą okazać się kluczowe w ochronie interesu sklepu jako całości i zapobieganiu chaosowi komunikacyjnemu. Zarządzanie merchandisingiem w małych sklepach to sfera nadal niedoceniana, tymczasem właściwa budowa ścieżek przejścia konsumentów może podnieść zyski nawet o połowę.

 

Przygotujemy dla Ciebie projekt wnętrza wraz z sugestiami dotyczącymi wystroju i budowy stoisk. 

Pomożemy zbudować najwłaściwszą ofertę impulsywną.

Unowocześnimy stanowisko kasowe.

Skategoryzujemy Twoje produkty optymalizując ich rentowność.

Zminimalizujemy efekty martwych punktów.

Pobudzimy sprzedaż produktów o mniejszej rotacji.

Przygotujemy materiały POS i zamontujemy je.