Nasza historia

Historia naszej firmy sięga do początku lat 90-tych ubiegłego wieku, od 1997 roku specjalizujemy się w merchandisingu. W tamtym okresie nasza działalność swoim zasięgiem obejmowała rynek lokalny, czyli Kraków i okolice, dziś działamy na terenie całej Polski.

 

1992 – Embi Marketing rozpoczyna swoją działalność w branży handlowej i marketingowej

Skąd nazwa EMBI MARKETING?
M jak Marketing
M jak Merchandising
M jak Maciej

Podstawę nazwy stanowią inicjały założyciela firmy – MB (Maciej Błach),
zaś cała nazwa jest fonetycznym zapisem anglojęzycznej wymowy tych liter z dodatkiem słowa „marketing”

1997 –Agencja wyspecjalizowała się w dostarczaniu usług merchadisingowych do sieci hipermarketów,
poczatkowo w zasięgu lokalnym (Kraków i okolice)

Nasze pierwsze logo

embi1

 

1999 – Rozpoczynamy ogólnopolską współpracę z siecią MAKRO Cash&Carry

Makro-Logo3%20(1)

 

2000 – Rozszerzamy działalność na inne sieci sklepów
wielkopowierzchniowych np. Hypernova (obecnie Carrefour)

 

2005 –Przełomowy moment w naszej historii –
pierwszy kontrakt z międzynarodowym koncernem

2006 – intensywny rozwój – nowe logo – nowa siedziba


embi2

2015 – dziś zespół EMBI MARKETING tworzą zarówno doświadczeni eksperci,
jak i młodzi, kreatywni pracownicy.

Embi-Calosc-6-1-4-by-Marcin-1-

Cele i wartości

Rzetelność, systematyczność i odpowiedzialność to nasze nadrzędne wartości, które pozwalają nam na utrzymanie wieloletnich kontaktów z Klientami, wpspółpracownikami i personelem. Jesteśmy dumni z naszego doświadczenia.


Misją EMBI MARKETING jest podejmowanie działań prowadzących do maksymalizacji obrotów naszego partnera biznesowego. Staramy się jak najlepiej dopasować oferowaną usługę do potrzeb i wymagań Klienta, by zyskać jego aprobatę i satysfakcję.

 


Wierzymy, że każdy zasługuje na wsparcie w realizacji swoich celów biznesowych, dlatego nie przechodzimy obojętnie obok żadnego  problemu. Swoją energię i doświadczenie poświęcamy w równym stopniu małym lokalnym przedsiębiorcom, jak i dużym, rynkowym graczom.