Eventy

Eventy pro-sprzedażowe

Eventy pro-sprzedażowe mają na celu bezpośrednie zwiększenie sprzedaży, polegające głównie na: pozyskaniu nowych klientów i utrzymaniu stałych, zwiększeniu sprzedaży promowanych produktów, atrakcyjności marki i świadomości wśród klientów.

Eventy wizerunkowe

Akcje organizowane w celu polepszenia wizerunku firmy bądź do pobudzenia świadomości marki wśród klientów, na przykład przy wprowadzaniu na rynek nowej marki czy produktu.

Animacja sprzedaży

Animacja sprzedaży polega na efektywnym przyciągnięciu uwagi klienta, poprzez reklamę i widowisko. Jest to bardzo skuteczna metoda promocji, gdyż w stosunkowo krótkim czasie jest w stanie przyciągnąć uwagę naprawdę dużej grupy potencjalnych klientów.

Otwarcia sklepów

Huczne otwarcia sklepów stały się bardzo modne w Polsce. Zazwyczaj są one poprzedzone dość intensywnymi działaniami marketingowymi, mającymi na celu przyciągnięcie uwagi jak najszerszego grona. Połączone z licznymi konkursami i promocjami potrafią przyciągnąć rzeszę klientów. Mylnym może być stwierdzenie, iż otwarcie sklepu zdarza się tylko jeden raz – można również organizować podobne eventy przy np. ponownym otwarciu po remoncie itp.

Konferansjerzy

Czyli osoby prowadzące eventy. Ich rolą jest kreowanie całego wydarzenia przez bezpośredni kontakt z gośćmi. Jest to bardzo istotny element każdego eventu, ponieważ to on jest głównym łącznikiem pomiędzy firmą/produktem a klientem.

Hostessy

Hostessy, czyli pewnie wszystkim nam znane panie, częstujące najczęściej między alejkami sklepowymi różnorodnymi smakołykami. Ich głównymi zadaniami jest podtrzymanie wizerunku firmy oraz informowanie klientów. Dziś stały się one niemal konieczne przy każdym evencie czy akcji promocyjnej.

Akcje promocyjne

Są to wszelkie działania prowadzone przez firmę, mające na celu wsparcie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów.

Targi

Targi to rodzaj wystawy i ekspozycji towarów połączonej ze sprzedażą. Są one jednocześnie narzędziem marketingu bezpośredniego, czyli pozwalającym na kontakt twarzą w twarz z klientem, co jest doskonałą podstawą do budowania dalszej relacji.

Eventy cykliczne

Eventy cykliczne są to wszelkie akcje czy imprezy odbywające się regularnie. Doskonałym przykładem są np. „Noce zakupów” organizowane regularnie w galeriach handlowych.

Imprezy dla dzieci

Z najnowszych badań wynika, że aż 96% Polaków przyznaje, że dzieci mają wpływ na ich decyzje zakupowe. Stąd też należy wziąć ten fakt pod uwagę przy organizacji eventów, i pamiętać również o najmłodszych, którzy potrafią bardzo skutecznie przyciągnąć rodziców. Przykładami imprez dla dzieci mogą być wystawy zabawek czy zabawy z animatorami.

 

Napisz do nas