Koncerty

W mediach bardzo często można natknąć się na informację o różnorodnych eventach organizowanych przez galerie handlowe. Okazuje się, że nie bez powodu miejsca takie inwestują w tego typu akcje – dobrze zaplanowana i przeprowadzona kampania stanowi źródło nowych klientów, którzy coraz rzadziej udają się tam na zakupy, a coraz częściej w poszukiwaniu rozrywki.

Dowodem na to może być chociażby badanie przeprowadzone przez firmę Cherry, które dotyczyło eventu organizowanego w gdyńskiej galerii handlowej. Na podstawie porównań okresu przed eventem, w jego trakcie oraz po, uzyskano informacje odnośnie efektów tego wydarzenia. Podstawowy wniosek dotyczył wzrostu liczby osób odwiedzających dane centrum handlowe o 22%, z czego 38% stanowiły osoby, które pojawiły się w tym miejscu po raz pierwszy. Zaobserwowano również, że klienci w dniu eventu przebywali w galerii dłużej niż zazwyczaj – w większości przypadków czas ten wynosił ponad 3 godziny. Najistotniejszym wnioskiem jest jednak to, że aż 10% nowych klientów ponownie zdecydowało się na zakupy w ciągu miesiąca od dnia eventu.

 

Proponujemy naszym klientom kilka wariantów oprawy muzycznej, różnicując swoją ofertę zarówno pod względem repertuaru, ilości członków w zespole, długości występu jak również ceny. Przygotowujemy oprawy muzyczne imprez indywidualnie dla każdego Klienta.