Marketing i promocja

Naszą nową ofertę zbudowaliśmy w oparciu o wieloletnie obserwacje rynku. Często byliśmy świadkami sytuacji, gdy dobrej jakości produkt, mimo dobrej ekspozycji był wręcz niezauważalny.
Dzieje się tak zazwyczaj, gdy na półce wraz z produktami, którymi się opiekujemy, intensywnie promowana i eksponowana jest konkurencja. Na półkach toczy się ciągła walka o uwagę i zainteresowanie potencjalnego nabywcy. Chcemy, by produkty i marki naszych Klientów zawsze mogły dynamicznie zareagować na sytuację rynkową i zazwyczaj drogą ku temu jest częsta ale i sensowna zmiana materiałów marketingowych. Logistyka z tym związana często jest problematyczna, dlatego też oferujemy scentralizowane działania obejmujące przygotowywanie projektów i wykonawstwo materiałów marketingowych, stoisk POS i wielu dodatkowych, towarzyszących elementów.

 

Całokształt działań, jakie podejmujemy na zlecenie naszych Klientów obejmuje także wsparcie w przedmiocie maksymalizacji potencjału handlowego marki i produktu. Ponieważ nasi pracownicy są stale obecni w różnorodnych przestrzeniach sklepowych, nie musimy działać po omacku i dla każdego naszego klienta znajdziemy odpowiednią niszę i przestrzeń rynkową, dokonamy analiz segmentowych, doradzimy jak kompetentnie prowadzić działania rozwojowe skupiające się na marce i produkcie.

 

Często drogą dla lepszej ekspozycji i promocji marki, są kampanie PR. Stały się one dzisiaj nieodzownym elementem codziennej walki o uwagę i portfel Klienta. Wszystkie najbardziej spektakularne kampanie mają ze sobą coś wspólnego - są oparte na nieskomplikowanym pomyśle, elemencie zaskoczenia oraz silnej interakcji z klientami. PR jest aktualnie działaniem mającym na celu nie tylko troskę o re­pu­ta­cję firmy w otoczeniu zewnętrznym, uzyskanie zrozumienia dla jej działań i poparcia konsumentów i potencjalnych Klientów, ale także stał się działaniem, którego celem jest wpływ na opinię i postępowanie otoczenia wewnętrznego – pracowników. My o tym doskonale pamiętamy i każda z opracowywanych przez nas kampanii ma elementy skierowane do jednocześnie do obu środowisk.

 

Przygotowujemy dla naszych Klientów projekty związane z organizacją promocji sprzedaży, opracowaniem strategii komunikacji promocji, organizacją konkursów real life i on-line, loterii i innych tego typu działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży Państwa produktów.

Działamy wszechstronnie, zapewniając pełne wykonawstwo. Obok planowania i budżetowania działań, przygotowujemy materiały reklamowe (materiały POS, kupony etc). Co ważne - wszelkie działania asekurujemy odpowiednimi regulaminami dla prowadzonych promocji i konkursów. Gwarantujemy zakup, rozliczenie, magazynowanie i wysyłkę nagród i giftów. Z każdej tego typu akcji przygotowujemy odpowiednie raporty.

Przygotowujemy programy lojalnościowe i motywacyjne dla Klientów (b2c), jak i wewnętrzne programy dla firm (b2b) – mogą one obejmować partnerów biznesowych i pracowników.

 

Fixed Fee
W tym modelu obie strony uzgadniają trzy atrybuty projektu: zakres, termin i cenę. Model ten jest idealny dla projektów o dokładnie sprecyzowanych wymaganiach. Pozwala on Klientowi na dokładną alokację budżetu kosztem możliwości dokonywania zmian i modyfikacji w trakcie trwania projektu. W przypadku nieprecyzyjnych wymagań koszt projektu musi uwzględniać bufor na nieprzewidziane modyfikacje i doprecyzowania, który mogą, ale nie muszą wystąpić.

Time & Material
W tym modelu określony jest zakres projektu natomiast rozliczenie następuje za wybrany okres (na ogół co miesiąc) na podstawie raportowanego zużycia zasobów. Tym samym budżet i termin dostarczenia projektu nie są sztywne i mogą zmieniać się w czasie na skutek podejmowanych decyzji projektowych. Model ten jest dostosowany do projektów, w których zakres prac, a w szczególności ich złożoność, jest trudny do oszacowania. Daje on obu stronom możliwość elastycznego reagowania na zmieniające się uwarunkowania. Dodatkowo Klient uzyskuje lepszą kontrolę nad zasobami dedykowanymi do projektu. W modelu tym budżet projektu jest w pełni zależny od pracy koniecznej do wykonania.

 

Prowadzimy działania z zakresu trade marketing umożliwiające osiąganie założonych celów marketingowych i sprzedażowych.

Oferujemy pełny pakiet usług trade marketingu, skierowany zarówno do B2B jak i B2C: doradztwo, projektowanie, obsługę formalną i prawną, przygotowywanie i wdrażanie systemów informatycznych do obsługi, nadzoru i rozliczania.

  • Analiza i dobór optymalnych rozwiązań
  • Szkolenia
  • Promocje sprzedaży, konkursy, loterie

     

    • konsultacje prawne, opracowanie regulaminów promocji
    • opracowanie strategii komunikacji promocji
    • przygotowanie materiałów reklamowych (materiały POS, kupony etc)
    • kompleksowa obsługa i realizacja
  • Programy lojalnościowe i motywacyjne
  • Działania skierowane zarówno do B2B jak i B2C

KAMPANIE PROMOCYJNE

Kampanie promocyjne polegają na wykorzystaniu różnych narzędzi reklamowych, do promocji produktu, wydarzenia bądź usługi. Jako, że z założenia jest to seria reklam pojawiająca się w różnych źródłach przekazu, bardzo istotnym elementem jest spójność – powinny one przekazywać tą samą treść i informacje. Ważne jest również określenie grupy docelowej do której ta reklama ma trafić.

Digital signage

Z języka angielskiego „digital” czyli cyfrowy oraz „signage” czyli oznakowanie jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym polegającym na synchronizacji wielu ekranów (LCD bądź LED) przekazujących różne informacje reklamowe. Są one zsynchronizowane za pomocą systemu, który umożliwia pracę nad każdym ekranem z osobna, co może pomóc w zindywidualizowaniu przekazywanych treści.

Interactive window

Czyli z języka angielskiego „interaktywna witryna”, jest to witryna która nigdy nie śpi. Jest to sposób na domknięcie luki pomiędzy klientem a produktem eksponowanym w witrynie – klient może wejść w interakcję z produktem. Interaktywne witryny są rozwiązaniem z przyszłości dostępnym na wyciągnięcie ręki.

Ulotki, bannery, materiały reklamowe, elementy promocyjne

Oferujemy Państwo pomoc przy projektowaniu jak i realizacji ulotek, bannerów i innych materiałów reklamowych, mających wpływ na efekty sprzedaży i wizerunek marki.

Konkursy konsumenckie

Konkursy z nagrodami od lat pomagają przyciągnąć klientów do sklepów. Oferujemy pomoc przy planowaniu i realizacji konkursów.

Kampanie Facebook

Media społecznościowe są kanałem marketingu który w ostatnich latach zyskał wiele na wartości. Dziś jeśli firmy nie ma na Facebook ’u jest to czymś wręcz podejrzanym. Umiejętnie prowadzone profile mogą przyciągnąć bardzo duże ilości klientów, mają również ogromny potencjał kierowania wizerunkiem marki.

Kampanie YouTube

Podczas kiedy Facebook jest wszystkim znanym sposobem reklamy, ostatnimi czasy coraz bardziej popularne stają się kampanie w serwisie YouTube. Najczęściej są to krótkie filmiki reklamujące markę bądź produkt, wyświetlane bezpośrednio przed wideo przez użytkownika.

Kampanie Instagram, Pinterest

Mediami społecznościowymi, które w Polsce dopiero od niedawna zaczynają zrzeszać sobie szersze grono fanów są Instagram i Pinterest. Są to portale służące do publikowania zdjęć – na zachodzie mają ogromne ilości użytkowników – za czym idzie ogromny potencjał reklamowy. Firmy mogą prowadzić własne profile jak również zlecać popularnym użytkownikom (celebrytom, blogerom) publikowanie postów z ich produktem. 

POS

Z języka angielskiego „point of sale” czyli „punkt sprzedaży” określa różne nośniki reklamy mające na celu wsparcie sprzedaży. Można wyróżnić na przykład stojaki na ulotki, wszelkie materiały reklamowe z logo przytwierdzone do półek, modele produktu, podświetlane czy cyfrowe reklamy.

Projekty graficzne i produkcja materiałów

Proponujemy Państwu szeroki wachlarz usług związany z projektowaniem graficznym jak i produkcją materiałów reklamowych.

Opakowania

To jak produkt jest zapakowany ma ogromny wpływ na sprzedaż – opakowanie musi wywołać u klienta pozytywne emocje, mając na to zaledwie kilka sekund. Oferujemy Państwu pomoc z projektem jak również wykonaniem opakowania, które zrewolucjonizuje dotychczasową sprzedaż.

Pop-up store

„Pop-up store” z języka angielskiego „wyskakujący sklep” – są to formy sklepów tymczasowych - „wyskakujące” i znikające. Są one świetnym rozwiązaniem na rozbudzenie ciekawości klientów, sprzedaż sezonową czy wyprzedaż końcówek towarów.

Kiedy, kto i do czego można stosować takie rozwiązania?

Wykorzystanie kampanii promocyjnych nie jest w żaden sposób ograniczone. W zależności od skali i budżetu kampanii możemy dostosować propozycję na miarę państwa oczekiwań.

Dlaczego warto inwestować w takie rozwiązania?

Powiedzenie „reklama jest dźwignią handlu" jest bezzaprzeczalnie prawdziwe. Stąd też wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów tworzymy kompleksowe kampanie promocyjne, które mogą dotrzeć do każdej grupy docelowej. 

Jakie są rodzaje kampanii i działań promocyjnych?

Działania promujące markę lub produkt w mediach społecznościowych:

- promocja poprzez Facebook
- promocja poprzez YouTube
- promocja poprzez Instagram 
- promocja poprzez blogi
- wykorzystanie marketingu szeptanego
- promocja z udziałem celebrytów

 Działania promujące w sklepach:

- promocja poprzez hostessy
- promocja poprzez materiały reklamowe
- promocja poprzez materiały POS (standy, stojaki na ulotki)
- promocja z użyciem eventów
- interaktywne witryny sklepowe
- dedykowane zarządzanie sprzedażą
- wykorzystanie Beaconów
- wykorzystanie pop-up stores
- zarządzanie przestrzenią przed kasami

 Działania wspierające on–line:

- tworzenie dedykowanych stron internetowych i portali
- budowa aplikacji mobilnych
- konkursy i programy lojalnościowe
- budowa i optymalizacja platform sprzedaży on-line (sklepów i portali)