Nowe rynki zbytu

Rozpoczynając przygodę z rynkami zagranicznymi, warto w początkowym etapie skupić się na praktycznej analizie rynku i popytu na produkt czy też usługę. Nic tak nie zmotywuje jak pierwsze kontrakty zawarte już na etapie pilotażu i nic tak szybko nie rozwieje wątpliwości jak realny feedback od pierwszych konsumentów.

Rozpoczęcie procesu sprzedaży zagranicznej w cale nie wymaga organizacji nowego działu, etatowego zatrudnienia szeregu specjalistów czy też ponoszenia znacznych kosztów bieżących, nie mówiąc już o otwarciu zagranicznej siedziby. Eksport może być przyjazny i efektywny bez tego rodzaju nakładów. Wystarczy, że pozwolisz się wyręczyć specjalistom, którzy już znają docelowy rynek, prowadzą czynną sprzedaż i mogą szybko podjąć działania cold call w natywnym języku docelowych konsumentów i odbiorców. 

 

Aby ułatwić otwacie sprzedaży na nowe rynki, prowadzimy dla naszych Klientów działania w przedmiocie:

  • Audytów dotychczasowych działań eksportowych
  • Analiz rynkowych
  • Badań konkurencji
  • Budowy i implementacji strategii wejścia na rynek
  • Dostosowania (w razie konieczności przebudowy) oferty do potrzeb nowych odbiorców
  • Pozyskiwania leadów sprzedażowych, bezpośrednich klientów
  • Realizacji bieżącej obsługi handlowej w systemie native cold call