E-sklepy

Jak wyeksponować produkty, aby dobrze się sprzedawały? Sklepy internetowe, które projektujemy pozwolą Ci z impetem wejść na rynek e-handlu, zadowolić klientów i zarabiać. Wszystko to z intuicyjnym, autorskim systemem pozwalającym szybko i sprawnie uaktualniać ofertę sprzedażową.

 

Nasze sklepy charakteryzuje przejrzysta struktura, pozwalająca każdemu w łatwy sposób znaleźć interesujący go produkt. Klient może dokonywać transakcji przy pomocy gotówki, karty płatniczej, lub przelewu bankowego. Wszystko z olbrzymią dozą bezpieczeństwa i pewności.

A oto lista podstawowych funkcjonalności jakie znajdziecie w naszym standardowym, autorskim systemie sprzedażowym:

  • Opcje dotyczące produktu

    Możliwość wprowadzenia danych produktu (symbol, nazwa, cena, zdjęcie, opis), ich znakowania (nowość, promocja), kategoryzowania, tworzenia list produktów, dodawania i usuwania produktów, ich filtrowania, określenie dotępności.
  • Zarządzanie treścią

    Możliwość dodawania, usunięcia i edycji kategorii sklepu, przypisywanie kategorii do produktów, edycja pozostałych stron informacyjnych (tekstowych) poprzez panel administracyjny.
  • Zamówienia

    Możliwość podglądu wszystkich zamówień (numer zamówienia, klient, suma, odbiór, stan zamówienia), możliwość usunięcia zamówienia, możliwość dodania statusu, usunięcie lub edycja.
  • Płatności i dodatki

    Podłączenie modułu bezpiecznych płatności internetowych. Możliwość wyszukiwania produktów po słowie kluczowym; wszystkie listy (produkty, klienci, zamówienia) są podzielone na podstrony - możliwość stronicowania.

 

Oddajemy w Twoje ręce kompletny sklep internetowy, totalnie przygotowany pod każdym względem, do sprzedaży w internecie. Skrojony na miarę Twoich potrzeb, z wyglądem i kolorystyką dopasowaną do działalności jaką oferujesz. Sklep, już w podstawowej cenie wyposażony w m.in.:

  • Animowane banery reklamowe
  • Rozszerzone galerie zdjęć produktów
  • Nieograniczona ilość produktów i kategorii!
  • Podgląd produktu, filtrowanie produktu
  • Opcje dodatkowe produktów (jak rozmiary czy kolory)
  • Możliwość promowania produktów, włączania wyprzedaży
  • Sprzedaż multimediów (produktów wysyłanych drogą elektroniczną)