Outsourcing sprzedaży on-line

Dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe powoduje, że nowoczesne firmy zlecają część swoich kompetencji na zewnątrz. Zastosowanie rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów sprzedażyusprawnia funkcjonowanie przedsiębiorstwa, redukuje jego koszty operacyjne i obciążenia administracyjne, tym samym uwalnia zasoby oraz daje możliwość skupienia się na podstawowej działalności firmy.

 

Outsourcing, to powierzanie zadań komuś, kto zrobi to skuteczniej.

E-Commerce Outsourcing, to powierzanie obsługi sklepu internetowego, komuś kto zrobi to skuteczniej. Nasze doświadczenie, i aktualna sytuacja ekonomiczna, pozwala nam na zajęcie się każdym sklepem internetowym, w każdej branży, i o każdym budżecie.


Chcesz mieć swój udział w dynamicznie rozwijającym się rynku zakupów online?

Czy wiesz, że 2013r powstało 31% więcej sklepów niż w 2012r? W dobie ekspansji internetu którą można porównać wręcz do eksplozji, jest to zjawisko normalne. Wartość rynku e-commerce w polsce, z roku na rok stale rośnie. W 2011 roku wynosiła 17,5 miliarda złotych, w 2012 – 21,5 a w 2013 już 26 miliardów złotych. To odpowiedni czas na to by wejść do sieci prawda?

 

Nie masz czasu na naukę obsługi sklepu internetowego?

Rynek oprogramowania e-commerce jest dość szeroki, i nauka obsługi sklepu potrafi być naprawdę absorbująca. Każdy program do obsługi sklepu internetowego jest inny, każdy ma swoje wady i zalety, każdy obsługuje się w pewnym stopniu inaczej. Dla wielu z Was, może okazać się świetną zabawą nauka obsługi oprogramowania sklepu – i dobrze! ale dla części użytkowników nie znających się na tym, większość czynności może być czarną magią. I tutaj wchodzimy My.

 

Nie potrafisz dobrze obsługiwać Sklepu internetowego?

Są ludzie którzy uważają, że dodanie produktu do sklepu internetowego to 2-3 minuty, bo wystarczy wrzucić zdjęcia i opis. Są ludzie którzy uważają, że postawiony w internecie sklep pracuje w zasadzie sam. Są ludzie, którzy pomijają marketing, bo uważają, że ludzie nie patrzą na reklamy.

Nie słuchaj ich, oni nie zarabiają.

 

 

Chcesz uniknąć kosztownych błędów podczas prowadzenia handlu online na początku swojej przygody?

Źle przygotowany sklep odbije się czkawką w przyszłości – nie pojawi się w wyszukiwarkach internetowych, nie będzie odnajdywany w sieci. Będzie generował koszty, a nie zyski. Jeśli nikt go nie odwiedzi, nikt w nim nic nie kupi. 

 

grafika

Profesjonalne badanie rynku, pod kątem wprowadzenia produktu do sprzedaży internetowej:

  • Analiza konkurencyjnych produktów, pod kątem ceny/jakości/dostępności w celu dobrania odpowiedniej specyfikacji sprzedaży
  • Analiza konkurencyjnych sklepów, pod kątem określenia polityki cenowej
 
grafika

Przygotowanie profesjonalnych zdjęć produktu dla sklepu internetowego:

  • Sfotografowanie produktów w studiu fotograficznym / w scenerii aranżacyjnej
  • Wyodrębnienie istotnych detali produktu
  • Obróbka zdjęć dla obrazków kategorii sklepu, produktu, materiałów marketingowych, banerów
 
grafika

Przygotowanie opisów produktu:

  • Dopasowanie fraz kluczowych pod kątem pojawienia się produktu w wyszukiwarkach internetowych
  • Optymalizacja tekstu produktu w celu jak największej jego konwersji
  • itd
 
grafika

Promocja produktu:

  • Kompleksowe kampanie reklamowe adwords
  • Promocja produktu w social media (facebook, g+, fora internetowe)
  • Przygotowanie materiałów graficznych (banery, plakaty, ulotki)