Monitoring konkurencji
MONITORING MARKI
Chciałbyś wiedzieć kto, gdzie i jak mówi o Twojej marce? Monitoring mediów, zwłaszcza internetu i social media pozwala ustalić, co konsument sądzi o danym brandzie w osobistych relacjach z innymi użytkownikami. Tego typu wypowiedzi są najbardziej wiarygodnymi komunikatami.
Obecnie większość decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o opinie innych osób.
Właściwa informacja to podstawa budowania i kontroli wizerunku, relacji z klientami oraz sprzedaży.
Dobrze trafiłeś. Zdajemy sobie sprawę, że szybki dostęp do informacji jest bezcenny, dlatego szczególną uwagę zwracamy na czas jej dostarczenia.
OBSERWACJA KONKURENCJI
Chcesz jako pierwszy wiedzieć o działaniach rynkowych? Zleć monitoring mediów na nazwy swoich rynkowych rywali, a nic nie umknie Twojej uwadze. Dzięki przeglądom mediów otrzymasz bieżący obraz obecności konkurencji w przestrzeni publicznej.
Konkurencja wprowadziła świetny produkt?
Pojawiła się nowa grupa docelowa?
Internet zalewa viral, mający związek z Twoją działalnością?
Możesz natychmiast zareagować.
Monitoring konkurencji dostarczy kluczowych informacji na temat branży i działań interesujących Cię podmiotów. Cennym wsparciem w tym zakresie są także raporty medialne, wykorzystujące metody analizy porównawczej usług, produktów, firm lub procesów z konkurencją i liderami na rynku.
Zleć monitoring mediów przyglądający się Twoim rynkowy rywali, a nic nie umknie Twojej uwadze. Dzięki przeglądom mediów otrzymasz bieżący obraz obecności konkurencji w przestrzeni publicznej. Informacje, jakie zgromadzimy dadzą Ci wiedzę o wydarzeniach rynkowych i możliwość szybkiego działania.