Marketing i promocja

Marketing to idealne uzupełnienie działań merchandisingowych. Naszą nową ofertę zbudowaliśmy w oparciu o wieloletnie obserwacje rynku. Często byliśmy świadkami sytuacji, gdy dobrej jakości produkt, mimo dobrej ekspozycji, był wręcz niezauważalny. Dzieje się tak zazwyczaj, gdy na półce wraz z produktami, którymi się opiekujemy, intensywnie promowana i eksponowana jest konkurencja. Na półkach toczy się ciągła walka o uwagę i zainteresowanie potencjalnego nabywcy. Chcemy, by produkty i marki naszych Klientów zawsze mogły dynamicznie zareagować na sytuację rynkową i zazwyczaj drogą ku temu jest częsta, ale i sensowna zmiana materiałów marketingowych. Logistyka z tym związana często jest problematyczna, dlatego też oferujemy scentralizowane działania obejmujące przygotowywanie projektów i wykonawstwo materiałów marketingowych, stoisk POS i wielu dodatkowych, towarzyszących elementów.


Marketing produktów


Całokształt działań, jakie podejmujemy na zlecenie naszych Klientów, obejmuje także wsparcie w przedmiocie maksymalizacji potencjału handlowego marki i produktu – marketing produktowy. Ponieważ nasi pracownicy są stale obecni w różnorodnych przestrzeniach sklepowych, nie musimy działać po omacku i dla każdego naszego Klienta znajdziemy odpowiednią niszę i przestrzeń rynkową, dokonamy analiz segmentowych, doradzimy, jak kompetentnie prowadzić działania rozwojowe skupiające się na marce i produkcie. Jesteśmy specjalistami z zakresu marketingu produktów, dlatego bazując na naszych kompetencjach i doświadczeniu jesteśmy w stanie zaproponować optymalne rozwiązania dla Państwa sklepu.


Wszechstronne działania marketingowe


Jesteśmy w stanie zbudować spójną i skuteczną kampanię dla Twojej marki. Zadbamy o jej rozpoznawalność oraz dobry wizerunek, prowadząc kreatywną i przemyślaną kampanię PR. Uprzednie rozpoznanie rynku i identyfikacja potrzeb Twojej grupy docelowej umożliwi nam stworzenie właściwego konceptu i planu. Oferowane przez nas usługi z zakresu marketingu mogą mieć charakter kompleksowy. Przygotowujemy dla naszych Klientów projekty związane z organizacją promocji sprzedaży, opracowaniem strategii komunikacji promocji, organizacją konkursów real life i on-line, loterii i innych tego typu działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży. Ponadto możemy przygotować program lojalnościowy dla Twoich Klientów. Dbamy o precyzję realizacji każdego zadania, jego prawidłowość od strony prawnej i rentowność każdego przedsięwzięcia.

 

Skuteczny marketing produktów

Prowadzimy działania z zakresu trade marketing umożliwiające osiąganie założonych celów marketingowych i sprzedażowych.

Oferujemy pełny pakiet usług trade marketingu, skierowany zarówno do B2B jak i B2C: doradztwo, projektowanie, obsługę formalną i prawną, przygotowywanie i wdrażanie systemów informatycznych do obsługi, nadzoru i rozliczania.

  • Analiza i dobór optymalnych rozwiązań
  • Szkolenia
  • Promocje sprzedaży, konkursy, loterie

     

    • konsultacje prawne, opracowanie regulaminów promocji
    • opracowanie strategii komunikacji promocji
    • przygotowanie materiałów reklamowych (materiały POS, kupony etc)
    • kompleksowa obsługa i realizacja
  • Programy lojalnościowe i motywacyjne
  • Działania skierowane zarówno do B2B, jak i B2C

KAMPANIE PROMOCYJNE

Kampanie promocyjne polegają na wykorzystaniu różnych narzędzi reklamowych do promocji produktu, wydarzenia bądź usługi. Jako że z założenia jest to seria reklam pojawiająca się w różnych źródłach przekazu, bardzo istotnym elementem jest spójność – powinny one przekazywać tę samą treść i informacje. Ważne jest również określenie grupy docelowej, do której dana reklama ma trafić.

Digital signage

Z języka angielskiego „digital” czyli cyfrowy oraz „signage” czyli oznakowanie jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym polegającym na synchronizacji wielu ekranów (LCD bądź LED) przekazujących różne informacje reklamowe. Są one zsynchronizowane za pomocą systemu, który umożliwia pracę nad każdym ekranem z osobna, co może pomóc w zindywidualizowaniu przekazywanych treści.

Interactive window

Czyli z języka angielskiego „interaktywna witryna”, jest to witryna, która nigdy nie śpi. Jest to sposób na domknięcie luki pomiędzy Klientem a produktem eksponowanym w witrynie – Klient może wejść w interakcję z produktem. Interaktywne witryny są rozwiązaniem z przyszłości dostępnym na wyciągnięcie ręki.

Ulotki, bannery, materiały reklamowe, elementy promocyjne

Oferujemy Państwu pomoc przy projektowaniu i realizacji ulotek, bannerów i innych materiałów reklamowych, mających wpływ na efekty sprzedaży i wizerunek marki.

Konkursy konsumenckie

Konkursy z nagrodami od lat pomagają przyciągnąć Klientów do sklepów. Oferujemy pomoc przy planowaniu i realizacji konkursów.

Kampanie Facebook

Media społecznościowe są kanałem marketingu produktów i usług, który w ostatnich latach zyskał wiele na wartości. Dziś jeśli firmy nie ma na Facebooku,  jest to czymś wręcz podejrzanym. Umiejętnie prowadzone profile mogą przyciągnąć bardzo dużą liczbę Klientów, mają również ogromny potencjał kierowania wizerunkiem marki.

Kampanie YouTube

Podczas kiedy Facebook jest wszystkim znanym sposobem reklamy, ostatnimi czasy coraz bardziej popularne stają się kampanie w serwisie YouTube. Najczęściej są to krótkie filmiki reklamujące markę bądź produkt, wyświetlane bezpośrednio przed wideo przez użytkownika.

Kampanie Instagram, Pinterest

Mediami społecznościowymi, które w Polsce dopiero od niedawna zaczynają zrzeszać szersze grono fanów są Instagram i Pinterest. Są to portale służące do publikowania zdjęć – na Zachodzie mają one ogromne ilości użytkowników – za czym idzie ogromny potencjał reklamowy. Firmy mogą prowadzić własne profile, jak również zlecać popularnym użytkownikom (celebrytom, blogerom) publikowanie postów z ich produktem. 

POS

Z języka angielskiego „point of sale” czyli „punkt sprzedaży” określa różne nośniki reklamy mające na celu wsparcie sprzedaży. Można wyróżnić na przykład stojaki na ulotki, wszelkie materiały reklamowe z logo przytwierdzone do półek, modele produktu, podświetlane czy cyfrowe reklamy.

Projekty graficzne i produkcja materiałów

Proponujemy Państwu szeroki wachlarz usług związany z projektowaniem graficznym, jak i produkcją materiałów reklamowych.

Opakowania

To jak produkt jest zapakowany, ma ogromny wpływ na sprzedaż – opakowanie musi wywołać u klienta pozytywne emocje, mając na to zaledwie kilka sekund. Oferujemy Państwu pomoc z projektem jak również wykonaniem opakowania, które zrewolucjonizuje dotychczasową sprzedaż.

Pop-up store

„Pop-up store” - z języka angielskiego „wyskakujący sklep” – są to formy sklepów tymczasowych - „wyskakujące” i znikające. Są one świetnym rozwiązaniem na rozbudzenie ciekawości Klientów, sprzedaż sezonową czy wyprzedaż końcówek towarów.

Kiedy, kto i do czego można stosować takie rozwiązania?

Wykorzystanie kampanii promocyjnych nie jest w żaden sposób ograniczone. W zależności od skali i budżetu kampanii na marketing produktów  możemy dostosować propozycję na miarę Państwa oczekiwań.

Dlaczego warto inwestować w takie rozwiązania?

Powiedzenie „reklama jest dźwignią handlu" jest bezsprzecznie prawdziwe. Stąd też wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, tworzymy kompleksowe kampanie promocyjne, które mogą dotrzeć do każdej grupy docelowej. 

Jakie są rodzaje kampanii i działań promocyjnych?

Działania promujące markę lub produkt w mediach społecznościowych:

- promocja poprzez Facebook
- promocja poprzez YouTube
- promocja poprzez Instagram 
- promocja poprzez blogi
- wykorzystanie marketingu szeptanego
- promocja z udziałem celebrytów

 Działania promujące w sklepach:

- promocja poprzez hostessy
- promocja poprzez materiały reklamowe
- promocja poprzez materiały POS (standy, stojaki na ulotki)
- promocja z użyciem eventów
- interaktywne witryny sklepowe
- dedykowane zarządzanie sprzedażą
- wykorzystanie Beaconów
- wykorzystanie pop-up stores
- zarządzanie przestrzenią przed kasami

 Działania wspierające online:

- tworzenie dedykowanych stron internetowych i portali
- budowa aplikacji mobilnych
- konkursy i programy lojalnościowe
- budowa i optymalizacja platform sprzedaży online (sklepów i portali)